woensdag, september 27, 2006

Poll-model

Ik heb een poll op mijn blog geplaatst. Helaas bleek de poll niet te werken, volgens een oplettende lezer:

Ik heb gezien dat ook u als hedendaags wetenschapper zich sinds kort toelegt op verkiezingsonderzoek. Ik concludeer dat althans uit het feit dat u een web-poll hebt geplaatst op uw Reageerbuis-blog. Ik prijs dat initiatief. Het moet mij echter van het hart dat deze poll op twee punten niet geheel aan mijn verwachtingen voldoet:
§ Ik kan niet stemmen!? De “vote”-button verschijnt niet op mijn beeldscherm. Waarom wilt u mijn mening niet weten?
§ De Partij voor het Fatsoen staat geheel ten onrechte niet genoemd in uw lijst met partijen. Ik vind dit een schromelijke omissie. Ik hoop dat u deze fout snel zult herstellen
Ik verwijs u graag naar de
Website voor het Fatsoen waar u meer informatie kunt vinden over onze partij, die bij de komende kamerverkeizingen hoge ogen zal gooien.

Ik heb er geen bezwaar tegen wanneer u deze e-mail zou publiceren op uw Reageerbuis-blog.

Hoogachtend,
Marcus

De poll werkt nu wel. Ik hoop zo meer over mijn lezerspubliek te weten te komen. Staan de antwoorden mij niet aan, dan stop ik subiet met mijn blog.

Labels:

2 Reacties:

Blogger Frans zei...

Weledelgeleerde heer Felix,

Dank voor uw snelle en adequate reactie. Ik heb reeds dankbaar gebruik gemaakt van de door u geboden poll-mogelijkheid.

Rest mij u verder veel succes te wensen.

Met vriendelijke groet,

uw Marcus de Tank

2:59 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ban Marcus!!!!!!!!

3:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home