zaterdag, maart 22, 2008

Nederland bekent kleur

Vandaag waren Isis en ik aanwezig bij de demonstratie "Nederland bekent kleur", op de Dam in Amsterdam.

Na een vriendschappelijk klopje van de Dood op mijn kale kop (althans een man die de gedaante van zijn grootste vijand had aangenomen) en het spotten van een aantal bekende Nederlanders (Bart van Big Brother, de Jakhalzen van De wereld draait door), was het dan tijd voor wat muziek en enige toespraken. Gelukkig maar, want het was nat en koud en ik voelde mijn hoogverheven idealen al snel afbrokkelen.

Frank Boeijen zong: "Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit, maar in de kleur van je harrrng..." in het Nederlands en Arabisch, maar beide even onverstaanbaar als we van Frank Boeijen gewend zijn. En wat bedoelt hij nou met "bloed op de achterbank van de werkelijkheid"? Maar het getuigde van lef dat hij de prominente zanger wilde zijn in deze verhitte materie.

Het was voor mij 25 jaar geleden dat ik en Barba Rella in Amsterdam demonstreerden. Tegen de kruisraketten. Het boze huisvrouwtje dat een kruisraket naar God schopte, is nu vervangen door twee dansende mannen (homosensuelen?) waarvan er eentje in het geel gekleed gaat en een snor draagt.

De demonstratie onderstreepte waarheden die zo vanzelfsprekend zijn, dat het ongelooflijk is dat het nodig is ze te verdedigen. Wilders kan nog met lagere school logica gepareerd worden.

Nou ben ik een beetje Wildersmoe en zit wat extreemrechtse forums te plagen met intelligente opmerkingen. Een nieuwe hobby!

En dan nu het klapstuk van dit blog: een voorspelling wanneer de Wildersfilm online gaat. Ik heb via een scriptje de broncode van Wilders geanalyseerd en gezien dat rond half negen vanmorgen een mutatie plaatsvond, die daarna meteen weer ongedaan gemaakt is: de generale repetitie voor morgenochtend. Zelfde tijd zelfde zender.

UPDATE: Fitnathemovie.com ligt eruit, omdat de provider onderzoekt of de site in strijd is met haar policy.

Labels: ,

2 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

T'is niet gebeurd vandaag zoals je voorspelde Felix! Opnieuw de analyse in! 1 april?

7:47 p.m.  
Blogger Felix zei...

Ja, maar het was vast wel gebeurd als de provider de stekker er niet had uitgetrokken!

Geert heeft vast nog nooit van peer-to-peer gehoord, dat lijkt me toch de enige oplossing nu ook YouTube heeft afgehaakt...

11:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home