woensdag, maart 05, 2008

Goeiemoggel

Ik heb het reclamespotje voor... (wat was het product eigenlijk?), waarin gegoeiemoggeld en gesproetjes werd nooit leuk gevonden en het verbaasde me dat het zo'n hype werd.

Ik heb nog nooit een verkeerd gespeld smsje gekregen en de spelfouten die in de commercial gemaakt worden zijn ook nog eens onrealistisch: met een smsje en T9 ingeschakeld kun je nooit zulke spelfouten krijgen.

Volkomen niet grappig dus. Ik heb nog nooit enig onderbuikkriebel gekregen dat het begin zou kunnen zijn van een lach.

Ben ik nou echt zo'n sufkop of is er sprake van een tweedeling in Negerland?

Labels: ,

1 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

ik heb nooit begrepen dat het om taalfouten zou gaan, dacht dat het gewoon 'sms-taal' was. Maar hoe dan ook, echt grappig is het niet nee

groetjes, maia

5:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home