Nieuws uit het vuistje
Mijn moeder ontpopte zich dit weekend als copywriter. Ik liet haar het laatste NOS-Journaal zien op mijn mobieltje. "Goh", zei ze, "wat gaat de techniek toch ver. Nieuws uit het vuistje!"
Ik vond dat een briljante vondst. Dat had de snelste reclamejongen nog niet zomaar kunnen bedenken. Nu ik het op internet gezet heb, is het natuurlijk slechts een kwestie van tijd voordat we deze slogan op billboards van Vodafone kunnen bewonderen. "Make the most of now" was toch al aan vervanging toe.
Ik vond dat een briljante vondst. Dat had de snelste reclamejongen nog niet zomaar kunnen bedenken. Nu ik het op internet gezet heb, is het natuurlijk slechts een kwestie van tijd voordat we deze slogan op billboards van Vodafone kunnen bewonderen. "Make the most of now" was toch al aan vervanging toe.
2 Reacties:
Briljant! Als ik een reclame buro had, had ik je uitgenodigd op m'n super moderne kantoor met kruk en marmeren vloer, waar je ontvangen zou worden door een lekker fris jong ding, die je een fijne mineraal water zou aanbieden of een cafe au lait, daarna zou ik je meenemen in mijn gerestaureerde italiaanse bolide waarmee we naar een trendy lunchroom zouden rijden in Bloemendaal on the beach, daar zouden we een fijne lunch genieten met chileense lekernijen, daarna zou ik je gedag zeggen en bedanken voor je gratis idee.....de boeven, let maar op!
Gelukkig is dit weblog gedateerd en heb ik nu ook getuigen. En anders kidnappen we gewoon dat lekkere frisse jonge ding.
Een reactie posten
<< Home