maandag, augustus 31, 2009

Patstelling op schaaksite

Ik heb me aangemeld bij Helena-schaken.nl. Dat had ik beter niet kunnen doen.

Direct na het aanmelden stroomden de uitnodigingen om een schaakpartij te beginnen met andere gebruikers binnen. Na wat zetten gedaan te hebben vond ik de site toch niet goed genoeg en schreef ik me in bij Chessworld.net, die ook slecht is maar net door de beugel kan.

Ik wilde me netjes uitschrijven op Helena-schaken.nl, maar kreeg de melding dat er nog partijen aanwezig waren. Die zette ik dus eerst op "opgegeven" en probeerde het opnieuw. Maar ook als oude partijen aanwezig zijn, kun je je niet uitschrijven.

Ondertussen blijven de uitnodigingen binnenstromen en is er geen mogelijkheid om het versturen van uitnodigingen uit te schakelen. Ook is er geen contact met de webmaster mogelijk. Of dit een patstelling is weet ik niet, maar ik voel me wel geschaakt.

Labels: ,

2 Reacties:

Anonymous Helena zei...

Er is wel contact met de webmasterin mogelijk, zowel via het forum als via een postvak bericht.

Overigens wordt deze week nog mogelijk gemaakt om ook dit soort accounts te verwijderen, waardoor ook de mails over de partijen stoppen.
Account wordt dan op inactief gezet en automatisch verwijderd zodra er geen partijen in het betreffende account aanwezig zijn.

En dat alles met slechts 1 klik op de verwijder button:)

Groetjes van Helena

9:56 p.m.  
Blogger Felix zei...

Lieve Helena, wat een goede zet!

12:05 a.m.  

Een reactie posten

<< Home