donderdag, oktober 26, 2006

Voor de zekerheid. Mijn pamflet voor de toekomst van Nederland

Landgenoten. Met dank aan Felix van Reageerbuis die zijn weblog beschikbaar stelt voor de campagne van het CDA, richt ik het woord tot u. Waarom geen Hyves? Natuurlijk, ook een Jan-Peter gaat met zijn tijd mee en ik heb daarom een adviesgroep in het leven geroepen die gaat uitzoeken hoe Hyves, een prachtige gemeenschapssite, precies werkt. De adviesgroep wordt ook met gemeenschapsgeld gefinancierd. Ondertussen leek het mij passend op internet actief te blijven, om te voorkomen dat concullega's met de eer gaan strijken. Ik wil graag over het een en ander bomen zodat u Bos niet meer ziet.

Want het is toch schrijnend dat de AOW niet meer veilig zou zijn voor een een partij waaraan Vadertje Drees zich ooit verbond. Wij maken ons juist sterk voor christelijke waarden. Minder knieën onder het bureau en meer handen boven de dekens. Wij van het CDA geloven. In onszelf. En het is onze taak om u te bekeren tot ons geloof. De PvdA kiest daarentegen voor het creëren van onzekerheid. Zoals de afschaffing van de hypotheekrenteaftrek. Dat zou zonde zijn. Niet alleen is het een prachtig 20-letterig Lingowoord, het is ook iets waar mensen van koophuis uit aan gewend zijn.

Laat de heer Lubbers mevrouw Verdonk afmaken, ik wil graag mijn karwéi afmaken. Het liefst met de VVD en daar hoort mevrouw Verdonk gewoon bij.

Ik was gisteren nog op een verkiezingsmanifestatie in het Dolfinarium van Harderwijk. Ik sprak daar met een uitgerangeerde artiest, die probeerde bij diverse omroepen zijn show te slijten. Maar de vis wordt duur betaald en sinds we bij de publieke omroep een netmanager hebben, moet ik als premier regelmatig ingrijpen. Eerst met Lingo, nu dus met Flipper. Flipper, ik zal zorgen dat je show terugkomt op de nationale televisie.

Felix, ik ben je bijzonder erkentelijk voor het nieuwe platform dat je me biedt. Binnenkort kom ik terug met meer heet van de naald CDA nieuws!

Labels:

1 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Jan-Peter, ik wil even een correctie maken op je uitlatingen over de AOW. De PvdA wil de AOW juist beschermen door van de rijke ouderen, die het kunnen missen, een kleine bijdrage te vragen. Zo kan ook oude Flipper nog tot in lengte van dagen zijn zwembassin blijven betalen.

10:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home