donderdag, november 02, 2006

Open brief aan de tandenborstel-ontwerper

Befte tandenborftel-ontwerper,

Ik heb enige tijd geleden zo'n moderne flexibele tandenborftel aangeschaft. In het pootje van de borftel zit dan zo'n kreukelzone waardoor het pootje in z'n geheel flexibeler wordt dan zonder zo'n zone. Leuk bedacht. Fjappoo!

Maar inmiddelf mif ik een groot deel van mijn voortanden.

Bij het poetfen botf ik fteedf met die kreukelzone tegen mijn voortanden, wanneer ik mijn verstandfkiezen of tong poetf. Ik probeer angftvallig mijn voortanden te beschermen door mijn bovenlip over de voortanden te krullen, maar fomf let ik even niet op en KNAL! daar gaat weer een ftuk tand.

Ik neem aan dat de borftel in windtunnelf geteft if en ook qua kleur helemaal aanfluit op wat de confument wil. Toch wil ik u vragen onderftaande foto te beftuderen. De afftand van de borftel tot de kreukelzone zou op z'n minft de afstand tuffen de verftandfkiezen en voortanden behoren te zijn.

Ondertuffen denkt iedereen dat ik bierflefjef met m'n voortanden open en word daarmee vaak laftiggevallen in de kroeg en op feeftjef.

Omdat gewone tandenborftelf niet meer te vinden zijn in fupermarkt of drogifterij, ben ik ten einde raad.

Hopelijk keert u terug op uw schreden en omhelft u het oude, degelijke ontwerp van deftijds weer alf een ludiek, retro, vintage model.

Dank u wel.

Labels: ,